نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2350
-
الف
+

«مثل یک عاشق» در برنامه سینما آی فیلم این هفته بررسی می شود

‌فلم سینمایی «مثل یک عاشق» پنجشنبه 20 سنبله(شهریور)در برنامه سینما آی فیلم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «مثل یک عاشق» به کارگردانی و تهیه کنندگی «بهرام گوهری» محصول سال 1395 خورشیدی، پنجشنبه 20 سنبله(شهریور) ساعت 17:40 به وقت تهران و کابل و 18:10 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد. 

 داستان فلم «مثل یک عاشق» درباره زنی است که تصمیم می گیرد با عبور از فراز و نشیب های زندگی ازدواج کند و اتفاق تازه ای را در زندگیش رقم بزند.

این فلم روایتی است از یک عشق اما ماجرای عشقی را به تصویر می کشد که عاری از توجه به مسایل مادی است.

«رویا نونهالی»، «لیلا زارع»، «امین زندگانی» از بازیگران اصلی این فلم سینمایی می باشند.

«بهرام گوهری» به عنوان عکاس حرفوی در عرصه سینما و عکاس هنری شناخته شده و نمایشگاه‌های مختلف عکس نیز برگزار کرده است. او تهیه‌کنندگی و کارگردانی فلم ‌های «پدر خوانده» و «سپید» را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه پنجشنبه ها ساعت 17:40 عصر به وقت تهران و کابل و 18:10 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح

نظر شما
ارسال نظر